Subject: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest
From: "Kairi Tammik"
To: "Kairi Tammik"
Date: Mon, 26 Feb 2024 10:33:21 +0200

Tere!

Osalesite Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) korraldatud
ühishankes „IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetus“, viitenumber
232563,
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2870332/general-info  .

Riigi IT Keskus võttis IKT-alusteenuste konsolideerimise käigus RIKilt
nimetatud hanke tulemusel sõlmitud raamlepingud üle.

Juhime tähelepanu, et raamlepingute täitmise tähtajad:
hanke osas I (IT pisivahendid) on 25.06.2024 ja

hanke osas II (mobiiltelefonide ost ja rent) on 22.07.2024

Vajalikud vahendid ja seadmed saate soetada kehtivate raamlepingute alusel
enne nende lõppemist.

Teavitan teid, et Riigi IT Keskus ei korralda enam IT pisivahendite ja
mobiiltelefonide soetuse hanke läbiviimist ühishankena. Palume sellega
arvestada ja vajadusel ise vastavad hankemenetlused korraldada.

Käesolev teade ei puuduta ühishankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse
arvutitöökoha teenusega, neile hangib vajalikud vahendid Riigi IT Keskus.

Heade soovidega

Kairi Tammik

hankejuht

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

666 0162

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I
<http://www.rit.ee> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>